MX Nitro
Nitrodrivna motocross-stunt & -racing med MX Nitro! Ett överflöd av adrenalin och halsbrytande fart: Välkommen till MX Nitro, en värld av spännande motocrossracing. Riskera benknäckande stunt för att få den nitro du behöver för att vinna. Kör fort & högt, samla dödsföraktande trickcombos. Ta din hoj och lär dig kontrollerna så är du snart på en resa genom massor av banor på hisnande platser, en ambulans fylls av stunt så är du på väg att bli MX Nitro-mästare. Pimpa allt: Utsmycka din favorithoj, klä dig i skräddarsydda dräkter. Fortsätt vinna för att låsa upp unika förarskins, hojuppgraderingar & utmaningar. Välj ett trick: Gör ditt avtryck med 55 unika stunt: California Roll genom dynorna, Tsunami över trädtopparna eller Whip, Flip & Coffin för att vinna. Tajma det rätt, för det ser aldrig bra ut att käka jord. Rev-up: En 40-timmars kampanj med bossrace en-mot-en, slipa på dina färdigheter för en livstid av utmaningar mot vänner & onlinespelare från hela världen. MX Nitro för ditt livs åktur!