MudRunner - American Wilds Expansion
Uppgradera MudRunner med American Wilds Expansion och njut av alla nya tillägg inklusive: 9 legendariska bilmärken från USA som Ford, Hummer och Chevrolet, dussintals nya extrautrustningar till fordonen, 2 nya sandlådekartor inspirerade av vildmarken i Montana och North Dakota, och 2 nya utmanarkartor! Övervinn lerig terräng, våldsamma floder och andra hinder som alla reagerar realistiskt på vikten och rörelsen hos ditt fordon tack vare spelets avancerade fysikmotor. Använd din karta, kompass, vinsch och körskicklighet. Spela ensam eller tillsammans med tre andra i samarbetsläget för flera spelare. Kräver basspelet MudRunner.