Ms.PAC-MAN
Ms. PAC-MAN är ett av Namcos mest populära spel i arkadspelens historia! Vem kan någonsin glömma de otaliga timmar de spenderat med att undfly spöken och käka prickar? Återupplev denna retro-action med arkadspelens drottning!