MOUNTAIN COURSE
Ge dig ut på bergsklättring och undvik de inkommande spöktågen! Att ta sig genom denna tekniska bergslika bana kräver avancerade kontrolltekniker. Se dock upp för spöktågen, som tar en genväg för att komma ifatt Pac-Man om han hamnar för långt före. Bli en av de första som klarar av denna nya bana, och försök sedan att få den högsta poängen i världen! Detta tillägg innehåller 8 lägen: Score Attack (5 minuter), Time Trial och sex olika korta Time Trial!Tillägget ingår i All You Can Eat-tilläggspaketet och utgåvan.