Moto Racer 4
Utveckla en unik körstil i en värld där freestyle och risktagande dominerar. Imponera på dina motståndare och vinn lopp över hela världen med klass! Moto Racer 4 är ett racingspel där du kan spela på asfalt eller lera i singel- eller multiplayer-läget (upp till tio spelare). Bemästra drifting, stegringar, skarpa svängar och andra tekniker för att ta en plats på pallen! Anpassa och uppgradera din motorcykel! Åk genom Moto Racer 4 och upplev fantastiska miljöer. Moto Racer 4 tar dig genom farliga, hisnande banor i 160 km i timmen, från USA genom öknen till Asien. 1 SPEL, 2 KATEGORIER: ASFALT OCH LERA ÄNNU FLER UTMANINGAR: I Progression-läget kan du avancera genom spelet och slutföra utmaningar för att låsa upp ännu mer innehåll! IMPONERANDE, VARIERANDE MILJÖER: Från Bay Area genom öknen till Asien, bli freestyle-kung genom att rada upp tricks i de mest osannolika terrängerna. ANPASSADE MOTORCYKLAR: Anpassa din motorcykel som du vill för spegla din unika stil. UTMANA DINA VÄNNER: Utmana dina vänner på delad skärm eller online i multiplayer-läget med upp till tio spelare samtidigt!