MOTHERGUNSHIP
Från skaparna av Tower of Guns kommer MOTHERGUNSHIP som kombinerar galet mycket skjutande med FPS-genren och innehåller garanterat fler möjligheter att skräddarsy sina vapen än något annat TV-spel. Det är upp till dig att utrusta dig upp över öronen och krossa en robotarmé som har invaderat jorden. Skapa monstruösa vapen som ingen borde kunna lyfta, spela med dina vänner, slåss mot gigantiska bossar och njut av det slumpade kaoset medan du kämpar dig in i flottans hjärta där du ska förstöra det du kom för: MOTHERGUNSHIP! SKAPA För att kunna krossa MOTHERGUNSHIP behöver du skräddarsydda massförstörelsevapen. Som tur är kan du skapa dina drömmars vapen, tack vare det mest modulära craftingsystemet någonsin i ett TV-spel. Vill du ha ett gevär med tolv pipor som skjuter målsökande raketer? Eller fördrar du ett hagelgevär med blixtar? Och vilket vapen blir inte bättre med en asynkronmotor på toppen? Gör det! Endast din fantasi sätter gränserna för din förödande arsenal! SLÅSS Kämpa mot överväldigande odds i brutala och ändliga fajter där du måste tänka snabbt för att ha en chans att överleva. Ducka mellan hundratals kulor i en unik FPS/kulregn-hybrid. Varje farkost är fullpackad med utomjordiska vapen, livsfarliga fällor och skrämmande bossar, och allt försöker stoppa dig från att rädda mänskligheten. Krossa dem.