MOTHERGUNSHIP: Ett hemligt uppdrag DLC
Kapten Hylas har en enorm hemlighet, men han tänker inte berätta den för någon. Visa ditt mod, din intelligens och din karisma i denna rad med utmanande uppdrag där du låser upp exklusiva vapen och en spännande historia. Blir du någonsin tillräckligt bra för att få veta HEMLIGHETEN? Förläng din spelupplevelse med denna extrakampanj för MOTHERGUNSHIP och lås upp fyra nya vapendelar: Felix's Leaf, Mr. Serious Business, EagleEye 3000-S och Connector King.