Mörk Riddare Pack
Upplev den rafflande jaktscenen från den stilbildande filmen, med coola bilar och explosiv action. Spela som legendariska Dark Knight och Commissioner Gordon eller som Jokern och hans hejdukar när de jagar ifatt Harvey Dents poliseskort. Det går även att spela som Bane och Catwoman från den tredje filmen.