Monsters are Coming! Corrupt Edition
Upplev allt Monsters are Coming! har att erbjuda med Corrupted Edition. Det här fina paketet innehåller grundspelet – en ”tower survivor”-roguelite där du skyddar en stad i ständig rörelse mot obevekliga horder – och DLC-paketet Power Corrupts, som har en ny miljö, en ny hjälte, nya stadshus, monster och mer därtill.