Monster Energy Supercross 25 - SMX World Championship Final
Vinn ära och berömmelse på en av de mest klassiska dragracingbanorna i USA: The Strip på Las Vegas Motor Speedway i Las Vegas, Nevada, USA. Tävla på en bana som kombinerar det bästa från supercross och motocross i höjdpunkten av SMX World Championship: finalen! Detta DLC ingår i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.