Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Hängivenhet till lera och viljan att tävla förtjänar mycket mer än applåder. Vad sägs om dubbelt XP? Gissa vad, Experience Multiplier gör precis det: den dubblar poängen du tjänar från uppdrag och i slutet av varje event, så du kan alltid få ut det mesta av varje race... erfarenhet. Detta DLC ingår i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.