MONOPOLY PLUS
Det är MONOPOL för en ny era! Det klassiska spelet har fått en hel 3D-stad mitt på spelplanen som lever och utvecklas efter dina framsteg i spelet. Spela hur du vill – du kan ändra reglerna och anpassa dem efter din spelstil. Använd en speciell tärning för att snabba upp spelet eller välj ur en katalog med de 6 vanligaste reglerna. Spelet låter dig ta och visa foton vid viktiga ögonblick för att göra hela upplevelsen mer social. Monopoly PLUS tar det klassiska spelet till helt nya höjder! Obs! Onlineläget i MONOPOLY PLUS är bara tillgängligt för de som äger MONOPOLY PLUS.