MONOPOLY DEAL
Allt som är bra med MONOPOLY, nu i ett snabbt och härligt beroendeframkallande kortspel! Tävla online mot kompisar eller communityn i detta frenetiska kortspel: stjäl kort, driv in skulder och bli den första att fullborda tre tomtset med olika färger. Bygg upp ditt fastighetsimperium på ett nytt och snabbare sätt! Behåller allt du älskar med MONOPOLY, men paketerar det i snabbare omgångar.