Mod Pack
Mod Pack - Innehåller nya fordon och maskiner från moddtävlingen på communityt (alla element kontrolleras av utvecklarna - alla rättigheter ägs). Se till att du har tillräckligt med pengar för att kunna köpa dem i spelet butik: Innehåller 3 tippflak, 1 kultivator, 2 lastvagnar, 2 balmaskiner och 3 vikter.