Mob Control: Triple Backup
Med detta DLC låser du upp: - en ny Triple cannon som skjuter tre mobs samtidigt! Den är så kraftfull och snabb att den borde kräva en licens - nya Soldier mobs som har stor styrka och hälsa samt god rörelsehastighet - en ny Mass Abduction ultimate som kidnappat fiendens mobs! - ytterligare 10 booster packs med kort - och extra 30000 mynt att spendera på att uppgradera dina kort i vapenskåpet Släpp loss dina nya mobs och kanon, bygg upp en massiv armé, och när det blir tufft, använd din nya ultimate för att avsluta fienden!