Mob Control: Champions
Med detta DLC låser du upp: - nya Knight-mobs som kämpar med styrkan hos många Normie-mobs tack vare en stor mängd hälsa och styrka - en ny Explodon-mästare med den primära förmågan Jump & Crush och områdesförmågan Final Boom - en ny Rocket Barrage ultimate som slår ut dina fiender med bomber! - ytterligare 12 booster packs med kort - extra 25 000 mynt att spendera på att uppgradera dina kort i vapenskåpet Släpp loss dina nya mobs, bygg upp en massiv armé, och när det blir tufft, använd din nya ultimate för att avsluta fienden!