Minit
Minit är en knasigt litet äventyr som spelas i rundor på sextio sekunder. Lämna hemmets trygga vrå för att hjälpa konstiga människor, uppräcka massor av hemligheter och klara dig undan farliga fiender. Målet är att försöka lyfta en förbannelse som avslutar varje dag efter bara en minut. Minit är ett samarbete mellan Kitty Calis, Jan Willem Nijman, Jukio Kallio och Dominik Johann.