Minecraft: Vaiana 2
Lär dig havets vägar med Moana och vänner! Utforska ikoniska platser, träffa välbekanta och nya karaktärer och återupplev ögonblick från båda filmerna. Ge dig ut på uppdrag runt ön medan du rider på vågorna i din kanot, slåss mot Kakamora och besegrar Tamatoa med Maui.