Minecraft – tomtens samling
Obs! Om du redan äger några av de medföljande paketen får du ändå betala fullt pris för samlingen. Riv av omslagspappret på detta veritabla julbord av godsaker: julmix, jul-paket och den nysläppta julstridskartan. Vinterns underverk väntar dig!