Minecraft-stridskartpaket 3
Får du inte nog av stridsminispelet? I så fall väntar fler spännande kamper på dessa kartor: det kolossala Slottet, det otroliga Skeppsvarvet och den skrämmande Invasion! Visa vad du går för! Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).