Minecraft: Stålmannen
Det är en gris, det är ett flygplan, det är Superman DLC! Spela som Stålmannen själv och använd krafter som Super Strength, Heat Vision och Super-Breath för att besegra skurkar och skydda Metropolis. Flyg till Fortress of Solitude och umgås med Krypto.