Minecraft: Smurfarna
Kliv in i smurfarnas värld! Gargamel orsakar problem, och det är upp till dig att rädda dagen. Rädda tillfångatagna smurfar, överlista Gargamel i en trolldrycksstrid, testa din smygförmåga mot Azrael och rusa genom parkourutmaningar. Utforska Smurfbyn för att träffa ikoniska karaktärer som Papa Smurf, Smurfte och Rejäla Smurf.