Minecraft Noctis Skin Pack
Följ med Noctis, Gladio, Ignis och Prompto igen när de beger sig bortom Eos värld och in i Minecrafts otaliga världar med detta fantastiska hudpaket. Vare sig det är vän eller fiende följer skådespelarna av älskade karaktärer, inklusive Cindy, Aranea, Ardyn, Astrals och många fler.