Minecraft – Minispelshjältar-utseendepaket
Bli legendarisk i minispelskretsar med det senaste utseendepaketet! Susa runt på glidflygningens tightaste banor i den smidiga lamadräkten, dämpa fall i tumla med mjuka kattassar eller dra på dig en väktarrustning för att göra mos av stridsmotståndet och se bra ut på kuppen.