Minecraft – läskig samling
Obs! Om du redan äger några av de medföljande paketen får du ändå betala fullt pris för samlingen. Inget bus, bara tre årstidsriktiga läckerbitar tillsammans! Den här samlingen innehåller Halloween-mix, Halloween-stridskarta och Skräckhistorier-paket – tre fasansfulla delikatesser som lär hemsöka dina drömmar!