Minecraft Dungeons: Ylande toppar – Windows
En märklig makt har korrumperat de en gång ensamma topparna i en avlägsen bergskedja och nu hotar den att ta världen med storm. Vandringen till toppen innehåller dramatiska toppar och dalar, från bländande nya rustningar, vapen och artefakter till nya elaka fiender bland klipporna. Nya fiender som vindstötsgolem och bergsbestigare väntar vid toppen på någon som är modig nog att stjäla roten till deras makt. Ovanpå allt finns källan till den stormiga konflikten, stormgolem, som måste besegras innan allt hopp är som bortblåst. - Utforska tre nya spännande uppdrag. - Stöt på nya skrämmande varelser. - Besegra stormgolem. - Stå emot de svepande vindarna. - Nya vapen, rustningar och artefakter.