Minecraft Dungeons: Nethers lågor
Minecraft Dungeons vrider upp värmen med vårt senaste DLC, Nethers lågor! Res till hjärtat av Nether i sex nya uppdrag som låter dig utforska välbekanta ekosystem på ett helt nytt sätt. Äventyret som väntar kommer att ge nya artefakter, vapen och utrustning till de som är modiga nog att möta den eldiga vreden från Nethers farliga varelser. Det är inte allt som är läskigt och ute efter dig, eftersom också får den nya tama spökgasten samt två nya utseenden! Se till att du har vårt senaste DLC och missa inte det mest ambitiösa Minecraft Dungeons-innehållet hittills.