Minecraft Dungeons: Djungeln vaknar
När hoten får liv och vrålar under djungelns trädkronor är det upp till dig att rädda detta lummiga landskap. Ta dig an nya uppdrag, slåss mot nya varelser och bekämpa det mäktiga Djungelmonstret! En källa till otrolig makt har kraschlandat bland de förvridna rankorna i en avlägsen, farlig djungel. Denna mystiska makt har spridit sig via onda rankor och nu blommar nya fasor upp – som Hopplöv och Viskare. Vandra genom tre nya uppdrag som tar dig till hjärtat av djungeln där du hittar nya vapen, rustningar och artefakter. Denna resa är avsedd för de modigaste hjältarna, då alla förvridna rankor och vägar leder till fördärvets källa: Djungelmonstret. Detta odjur måste besegras för att återställa balansen i djungeln, så slå till hårt och rör dig snabbt. Kämpa dig genom 3 nya uppdrag. Slåss mot Hopplöv och Viskare. Ta dig an Djungelmonstret. Nya vapen, rustningar och artefakter.