Minecraft: Draktränaren
Upptäck Tandlöse och andra älskade drakar i dina Minecraft-världar! Bli en drakryttare med den här Add-On som är baserad på Universal Pictures live-action-version av DreamWorks Animations How to Train Your Dragon. Ge dig ut i luften, lär dig varje drakes personlighet och knyt band med dem för att låsa upp unika förmågor. Ge dig ut på ett ikoniskt äventyr med din nya drake!