Minecraft: Blueys hus
Gör dig redo för massor av kul med Bluey, Bingo, mamma och pappa! Kliva in i Blueys familjehem och spela spel som Jag-Skik, Kurragömma och Ragdoll. Hitta familjens favoritföremål för att låsa upp ännu fler spel och överraskningar!