MeteoHeroes Saving Planet Earth
MÖT DE SEX COOLA BARNSUPERHJÄLTARNA SOM ÄR HÄR FÖR ATT RÄDDA PLANETEN JORDEN Var och när än de behövs, hittar du MeteoHeroes! Våra superstarka vänner är redo att lösa alla problem som kan påverka miljön – överallt på Jorden! Res med dem från Rom till Sydpolen, när de tar sig an otroliga uppdrag, besöker nio fantastiska platser på vår planet tills de når sin slutdestination – och en uppgörelse med sina skräckinjagande ärkefiender Doctor Makina och Maculans! Hjälp våra hjältar att använda sina unika väderkontrollerande krafter för att besegra the Maculans. Följ med dem till nio kända platser som hotas av kaos och föroreningar och hjälp dem att kämpa för en ren, säker planet. Du kommer att resa genom Rom, Kapstaden, Sydney, Seattle, Harbin, Buenos Aires, Sydpolen och Amazonas tills du når Gran Sasso och the MEC, MeteoHeroes bas. Men the MEC har tagits över av Dr. Makinas ondskefulla Maculans! Kan du hjälpa gänget att ta tillbaka det? Gör dig redo för ett roligt actionplattformsspel där du måste hitta de gömda föremålen som hjälper dig att rensa upp i varje stad och få MeteoHeroes tillbaka till sitt hem – samtidigt som du håller dig utom räckhåll för alla fiender som vill stoppa dig. Det här är superskoj för barn i alla åldrar – och, naturligtvis, finns alla karaktärer från den populära TV-serien MeteoHeroes med!