Merge Mega Pixel Bundle
RIOT–Civil Unrest är den hett efterlängtade taktiska upploppssimulatorn i realtid somplacerar spelaren mitt i hjärtat av några av världens mest problematiskasammandrabbningar. Medföljande kampanjer: Indignados (Spanien), Arabiska våren(Egypten), Keratea (Grekland) och NoTAV (Italien).17enkelnivåscenarier inklusive Rom,Oakland, Paris, London och Ukraina. RIOT–Civil Unrests skapare, Leonard Menchiari, upplevde personligen upplopp underNoTAV-protesterna i Italien. Han skapade spelet för attåterskapa historierna och ge uttryckför de känslor han upplevde under dessa sammanstötningar. Vad är det som får enfolksamling att agera med en sådan ilska och aggressivitet? Ofta i numerärt underläge, hurkänner sig polisen under en sådan här konflikt?RIOT–Civil Unrest ger spelaren möjlighetatt uppleva bägge sidorna i kampen–en kamp där ingen egentligen vinner. Vem har rättoch vem har fel? Upplev RIOT–Civil Unrest och dra dina egna slutsatser. The Count Lucanor - En gång för länge sedan fanns det en pojke som hette Hans som bodde med sin mamma näraskogen. När han fyllde år fick han varken presenter eller godis. Han blev så arg att han bestämde sigför att lämna sitt hem för alltid. Innan han gav sig av fickhan sin morfars käpp, lite ost och treguldmynt av sin mamma. Hans gick in i skogen i jakt på äventyr. Snart blev det mörkt och pojken blevså rädd att han försökte gå tillbaka. Men då fick han syn på egendomlig kobold som korsade hansväg och Hans beslötsig för att följa efter honom till ett slott. Kobolden berättade att han skulle fåärva en stor förmögenhet om han klarade ett enkelt prov ... gissa sig till hans namn. Hans kommeratt uppleva ett läskigt äventyr instängd i slottet, fullt av mysterier, fantasi och skräck för att bli dennye greve Lucanor. Följ med Hans i en fantasivärld och upplev ett unikt äventyr, fullt av överraskningar och utmaningar.Låt dig fängslas av en uppslukande berättelse där varje beslut är av vikt och varje ledtråd är en delavett pussel som leder till skatten. Lös slottets mörka mysterier, träffa färgstarka figurer och kom ihåg:skräcken lurar alltid under ytan. The Long Reach är ett äventyrsspel med massor av färgglada karaktärer, pussel och chockandeupptäckter. Vänta, ska det inte vara "roliga upptäckter"? Det kan inte vara rätt. The Long Reach utspelar sig i New Hampshire, i den påhittade staden Baervox.Spelet är inspirerat avLone Survivor och The Cave samt alla klassiska äventyr (förutom att The Long Reach utspelar sig inutid). Du ska inte överleva i någon postapokalyptisk värld eller utforska något sagoland. Du är mitt ialltihop, precis runt hörnet där du brukar gå och handla.