Mega Man X
Sigma och hans underhuggare är tillbaka, och de menar allvar! Hoppa in i äventyret med den här officiella Mega Man-världen inspirerad av Capcom-originalet. Använd Mega Mans 9 olika vapen för att bekämpa en fiendearmé och ta dig igenom ikoniska banor och besegra episka bossar! Digga loss till det ursprungliga Mega Man X-soundtracket och visa upp de klassiska Mega Man-utseendena som ingår.