Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack
Upplev alla klassiska Mega Man-spel! Spela som Blue Bomber i de sex ursprungliga 8-bitarsäventyren i Mega Man Legacy Collection, som består av Mega Man 1, 2, 3, 4, 5 och 6. I Mega Man Legacy Collection 2 fortsätter äventyret med seriens evolution och retrorevolution i Mega Man 7, 8, 9 och 10. Dessa samlingar är fyllda till bredden med extrainnehåll – allt från tids- och remixutmaningar till en musikspelare och ett välfyllt galleri med sällsynta illustrationer.