Mega Man 11
Mega Man är tillbaka! Den senaste delen i den globala miljonserien blandar klassisk, utmanande 2D-plattformsaction med en fräsch grafisk stil. Det nya double-gear-systemet lägger till ett nytt element i den spelmekanik som serien är känd för. En mängd svårighetsgrader gör detta till det perfekta tillfället att uppleva Mega Man för första gången! Spelet har många extralägen, inklusive tidstävlingar och uppdrag, globala rankningslistor, ett galleri med konceptillustrationer med mera!