Meet Your Maker: Sector 1 Arsenal Pack
Sector 1 Arsenal Pack till Meet Your Maker fyller på verktygslådan med fyra dödliga tillskott. Välkommen till Dreadshore, en plats med lera, rost och all dimma du kan önska dig. På den härjade kusten till New England står Sanctuary-fyren där Custodian och Chimera en gång utförde fruktansvärt smärtsamma experiment på fångar. Deras verktyg är dina nu. Låt kreativiteten flöda med de fällor och genetiska styggelser som en gång i tiden styrde och ställde här i den hemliga anläggningen. HÄMTA GRATIS – Hämta Sector 1 Arsenal Pack GRATIS från 27 juni till 10 juli för att använda de dödliga verktygen i ditt nästa bygge. Dreadshore Arsenal Pack innehåller: 1 KARAKTÄR: - Nautilus Förbättra dina försvarsvapen och förbättra överlevnadschansen mot alla anfall. Rustningen, som påminner om en dykardräkt, utvecklades i hemlighet av den enda fången som någonsin lyckats fly från Sanctuary-fyren. Nautilus: en fasa från djupet som kom för att dränka det sista av mänskligheten. 1 FÄLLA: - Sentry Beam Den här fällan utvecklades av Sanctuary-fyren för att snabbt och smidigt avrätta alla fångar dumma nog att försöka fly. Sentry Beams vakande röda öga använder rörelsespårning för att hitta måltavlor och avfyrar en laserstråle med superuppvärmt förstärkt ljus – perfekt för att skära igenom snabba plundrare. Skulle strålen missa studsar den ändå flera gånger för fler möjligheter till en kaotisk dödsstöt. 1 VAKT: - Ravager Ravager är lika stark som fokuserad, och det hemska resultatet av Sanctuary-fyrens misslyckade kloningsexperiment. Dess visir stör synen så att den ser flera suddiga måltavlor när bara en är närvarande, vilket får den att gå till angrepp mot alla i en attack som är svårare att väja för än ett enda skott. Ravager är effektiv och aggressiv, och ett vasst tillskott till försvaret på vilken utpost som helst. 1 VAPEN: - Demolition Cannon Nautilus hittade Demolition Cannon i vapenförrådet under sin blodiga flykt från Sanctuary, och han använde den för att meja ner alla som kom i hans väg. Den mäktiga kanonen är portabel och kan avfyra återvinningsbara hylsor laddade med sprängmedel som gör stor skada.