Mediterranea Inferno
Vad är bättre än en sensuell sommarretreat i södra Italien? Följ med Claudio, Andrea och Mida på deras resor när de försöker återhämta sig från det gemensamma traumat av pandemin 2020. Tre unga män i början av 20-årsåldern träffas igen efter två år av påtvningad isolering, med förhoppningen att bevara vänskapen; ett exceptionellt band som gjorde trion verkligen speciella! En mytologisk kraft långt bortom summan av dess delar! Eller så tror de… När du väljer deras aktiviteter för dagen kommer du att upptäcka deras mörkaste rädslor, deras tvångstankar och, när verkligheten av deras misslyckade förväntningar blir uppenbara, deras törst efter hämnd och vedergällning. En lat eftermiddag vid poolen, en lusfylld natt på klubben, eller till och med en sjuklig besökare på den lokala kyrkogården; du bestämmer hur du vill spendera denna sommarsemester, men vart du än går väntar något eller någon som erbjuder en extra, förbjuden resa genom samvetets mystiska inre utrymmen. Ät frukten av hägringar och kämpa för din oändliga sommar!