Mechanita
Pussla dig fram genom en steampunk-värld av precisionsplattformsspelande och irrande robotar! Gör dig redo för ett steampunk-inspirerat äventyr i Mechanita, en sidskrollande plattformsspel full med kluriga pixelkonstnivåer! Ta kontroll över en hjältinna med vidöppna ögon medan hon försitkigt navigerar genom 50 unika nivåer som blir svårare och svårare. Spring, hoppa och skjut med precision medan du försölker nå flygplanet i slutet av varje nivå. Undvik spikfällor och irrande fiender, hoppa på propellerdrivna hissar, använd ditt vapen för att bedöva robotfiender och hoppa på deras huvud för att nå högre höjder! Kommer du att kunna behärska denna underbart mekaniserade värld eller falla offer för dess mekaniska varelser?