Mechaconda
Gör dig redo för arkadspelens evolution! I Mechaconda styr du en mekanisk orm på ett självmordsuppdrag för att besegra Dr. EVIL:s armé. Genom att kombinera klassiska utvecklingsmekanismer med kaoset i ett ”bullet hell”-spel blir varje match en utmaning i överlevnad och strategi. Bygg upp din utrustning i realtid, välj bland dussintals uppgraderingar och förvandla din svans till ett dödligt försvar.