ME3: Groundside-paket
Är du redo att stå emot Reapers? Lägg till mer eldkraft i din enspelarkampanj med automatkarbinerna Striker och Typhoon, Piranha-hagelgeväret, Acolyte-pistolen, Kishock-harpungeväret samt två helt nya vapen: Venom-hagelgeväret och Executioner-pistolen!