Maximum Football - 500 Max Stacks
Virtuella valutan Max Stacks - 500 Köpbar virtuell valuta som kan användas i spelet för att köpa Maximum Pro League Card Packs tillsammans med Premiumkosmetika, Säsongspass och Biljetter. Detta innehåll kräver grundspelet Maximum Football på Xbox Series X/S / Xbox One för att kunna spelas.