Mato Anomalies
Mato Anomalies är ett RPG-spel som spelas i turordning under en resa genom Mato, en uppdiktad neofuturistisk version av en svunnen stad i Orienten. Ta kontroll över hjältarna Doe och Gram och undersök besynnerliga händelser i staden – eller ge dig in i strider mot avskyvärda demoner som är fast beslutna att störta staden i fördärvet. Häng med ett gäng osannolika kompisar och avslöja de mörka hemligheterna i denna berättelse om plikt, hopp och rättvisa. TVÅ HJÄLTAR Ta kontroll över inte bara den ena, utan båda de distinkta hjältarna. Samla underrättelser och kunskap som kan avslöja mysteriet med Mato, gör det som privatdetektiven Doe eller ge dig in i strider mot avskyvärda demoner som mystiska spökjägaren Gram. BESYNNERLIGHETER Sök reda på ledtrådar överallt i Mato genom att prata med NPC:er, utföra uppdrag och besöka butiker för att hitta Rifts, portalerna till de demoner som hela tiden attackerar staden. Sky inte faran utan besegra dem i strider och vinn enorma belöningar. KOMMER RÄTTVISAN ATT SEGRA? Lömska falanger är på något sätt inblandade i det mörka öde som väntar Mato. Lyckas hjältarna ta reda på vad det är som pågår? Eller kommer de själva tappa hoppet? ETT TEAM UDDA TYPER Dina fienders fiende är din vän. Svåra förhållanden skapar oväntade vänskaper. Hitta nya allierade under undersökningarna och vinn deras förtroende genom samtal och delade upplevelser. SMART I STRID Mato Anomalies ger en unik och utmanande stridsupplevelse, främst genom delad hälsa för alla medlemmar i teamet, utrustningsmatris och system med dubbla förmågor. Det krävs unik strategi i striderna för att lyckas!