Mästersamling 2
Mästersamling 2 är ett prisvärt paket med flera kosmetiska paket och upplåsningspaket med Variant β-exodräkterna! Få alla nya variantdräkter tillsammans med roliga kosmetiska anpassningar för att maxa krigsspelen! Innehåll: Kosmetiskt paket 3 - Deadeye α: Deinonychus Body-set - Zephyr α: Fire Dragon-set - Roadblock α: Big Bunny-set - Barrage α: Mystic-set - Witchdoctor α: Overlord-set Kosmetiskt paket 4 - Vigilant α: Insurgent-set - Skywave α: Future Flight-set - Krieger α: Tin Machine-set - Murasame α: Gladiator-set - Nimbus α: Kimen-set Exosuit Early Unlock Ticket Pack 2 (ger tidig åtkomst till följande exodräkter) - Deadeye β: Energy MG - Barrage β: Fire Spray - Roadblock β: Counter Shield - Skywave β: Lifeline Exosuit Early Unlock Ticket Pack 3 (ger tidig åtkomst till följande exodräkter) - Vigilant β: Bowhunter - Murasame β: Windcaller - Witchdoctor β: Plasma Shot Exosuit Early Unlock Ticket Pack 4 (ger tidig åtkomst till följande exodräkter) - Zephyr β: Boost Claws - Krieger β: Blitz Cannon - Nimbus β: Wild Bomb Exodräkter som det går att få tidig åtkomst till kan även låsas upp genom att uppfylla upplåsningsvillkoren i spelet. Obs! De kan köpas även om du redan har fått dem. Obs! Föremålen i det här setet kan eventuellt köpas separat eller som en del av andra set. Undvik dubbelköp. Information om innehållet publiceras på den officiella webbplatsen när innehållet blir tillgängligt. Tänk på att schemat kan komma att ändras. Utseenden, dekaler och utsmyckningar är kosmetiska föremål som förändrar exodräktens stil och har ingen annan effekt. Emotes och stämplar är föremål som kan användas för att anpassa kommunikationshjulet i spelet. Innehåll går att komma åt genom att gå från titelskärmen till hemskärmen i spelet. Obs! Det här DLC-paketet kan bara spelas på Microsoft-kontot som köpt det. Även om du är organisatör för en familjegrupp får inga av familjemedlemmarnas konton tillgång till det.