Släpp lös förödande krafter med Firefight-paketet! Firefight lägger till sju vapen som kan användas i enspelarkampanjen: Indra- och Krysae-prickskyttegevär, Reegar-automatkarbin, Harrier-stridsgevär, Geth-kulsprutepistol samt helt nya kulsprutepistolen Blood Pack Punisher och Adas Anti-Synthetic-geväret!