Marvel's Avengers: Infinity War-filmnivåpaket
Ladda ned nu för att få tillgång till ett spelfigur- och nivåpaket inspirerat av filmen Marvel's Avengers: Infinity War! Denna actionspäckade nivå ger spelare chansen att kontrollera Thanos, en av de farligaste superskurkarna i hela Marvels universum, och hans hänsynslösa armé. Mad Titan och Children of Thanos har invaderat Attilan för att slåss mot Black Bolt och Inhumans. Den skräckinjagande gruppen måste hjälpas åt för att ta sig fram genom Attilans nivåer innan de når Black Bolts tron. Bland de nya upplåsningsbara spelfigurerna hittar vi Thanos, Ebony Maw, Proxima Midnight och Corvus Glaive samt nya Groot i tonårsvariant och den massiva Hulkbuster Mark 2.