Marvel vs. Capcom: Infinite - Venom
Lägger till Venom som spelbar karaktär i Marvel vs. Capcom: Infinite. Innehåller en premiumdräkt till Venom. Marvel vs. Capcom: Infinite krävs och ingår inte.