Marvel vs. Capcom: Infinite - Superior Spider-Man Costume
Doctor Octopus trodde sig kunna bli en överlägsen Spider-Man med extraarmar och en massa teknologi, men Peter Parker vet att det som räknas är människan bakom masken.