Marvel vs. Capcom: Infinite - Spencer Gottfried Costume
Gottfried Groeder använde stulna uppgifter för att bygga sin egen bioniska arm, vilket gjorde honom till en riktig pina för Spencer många gånger. Om Spencer hade tagits Gottfrieds dräkt skulle det se ut ungefär så här!