Marvel vs. Capcom: Infinite - Sigma
Lägger till Sigma som spelbar karaktär i Marvel vs. Capcom: Infinite. Innehåller en premiumdräkt till Sigma. Marvel vs. Capcom: Infinite krävs och ingår inte.