Marvel vs. Capcom: Infinite Demo
Striden kan börja! Marvels och Capcoms universum kolliderar när hjätar och skurkar kämpar tillsammans för att rädda sina hopslagna världar från ett fruktansvärt nytt hot: Ultron Sigma. Denna psykotiska skurk är en kombination av robotstyrkorna Ultron från Marvel-universumet och Sigma från Capcom-universumet, och är besatt av att infektera allt organiskt liv med ett cybernetiskt virus. Spela denna kostnadsfria berättelsedemo och ena kämpar som Iron Man, Captain Marvel, Mega Man X och Chun-Li för att inleda striden mot Ultron Sigma. Frigör kraften från Infinity Stones för att anpassa dina karaktärer med unika förmågor och kraftfulla, spelomvälvande effekter som kan vända stridslyckan. Förbeställ i dag för exklusiva bonusdräkter!